tiistai 16. syyskuuta 2008

Talon seinään on iskenyt hyökyaalto. Ymmärrät nyt mistä minä olen puhunut kolme pitkää vuotta. Sinä olet kotona nyt, miten hyvä on yöllä. Huomaatko kuinka paljon tilaa meillä on toisillemme antaa? Otat huomioon, ettei kukaan ole tiennyt missä olet käynyt. Olet laskenut pöydälle aseen. Pelaamme venäläistä rulettia.

Minä olen yrittänyt paljon, mutta mikään vähempi ei riitä. Tiedän kaiken sinusta nyt. Sinä et tiedä, että minä olen todellinen henkilö. Miten sinä olisit voinut tietää? Mitenkään muuten minä en olisi jaksanut.

Muutaman vuoden päästä tiedämme mikä heissä on. Miten pitkään minä olen ollut mykkä ja nyt minä puhun, puhun. Minä annan kaiken kärsivällisyyteni. Sinä teet siitä niin erilaista. Sinä pidät minun harteistani, lasket shaalin.

Miten minun muistissani on paikka.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

OO.